Storno podmínky pro spotřebitele
Pokud je zákazník spotřebitelem (podle § 13 německého občanského zákoníku je spotřebitelem každá fyzická osoba, která provede právní úkon za účelem, který nelze převážně přičítat její podnikatelské nebo samostatné výdělečné činnosti), platí pro něj následující právo na odstoupení od smlouvy:
PRÁVO NA ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
Máte právo odstoupit od této smlouvy do 21 dnů bez udání důvodu. Lhůta pro odstoupení od smlouvy činí 21 dní ode dne, kdy jste vy nebo vámi určená třetí osoba, která není přepravní firmou, převzali zboží; v případě smlouvy na více položek zboží, které jste si objednali v rámci jedné objednávky a které se dodávají samostatně, činí tato lhůta 21 dní ode dne, kdy jste vy nebo vámi určená třetí osoba, která není přepravní firmou, převzali poslední položku zboží; v případě smlouvy o dodání zboží v několika splátkách nebo dílčích dodávkách činí tato lhůta 21 dnů ode dne, kdy jste vy nebo vámi určená třetí osoba, která není přepraví firmou, převzali poslední položku zboží; v případě smlouvy o pravidelných dodávkách zboží v určitém časovém období činí tato lhůta 21 dnů ode dne, kdy jste vy nebo vámi určená třetí osoba, která není přepravní firmou, převzali první zboží. Chcete-li uplatnit své právo na odstoupení od smlouvy, jste povinni zaslat nám dopis na adresu: LOBERON GmbH, zákaznický servis, Steinstraße 21, 90419 Norimberk, Německo, případně nám můžete dopis na této adrese předat. Lhůta bude dodržena, pokud zboží odešlete před uplynutím čtrnáctidenní lhůty. Pokud zboží nelze vzhledem k jeho povaze vrátit normálně poštou (to je případ zboží s tímto označením ), pak si zboží vyzvedneme. Náklady na vrácení zboží hradíme my. Případnou ztrátu hodnoty zboží hradíte pouze v případě, že tato ztráta hodnoty vznikla v důsledku manipulace se zbožím, která není nezbytná pro kontrolu jeho stavu, vlastností a funkčnosti.
KONEC STORNO PODMÍNEK